Friday, October 14, 2005

Tijd is kostbaar

Gisteren om half drie had ik het op het werk helemaal gehad. Ik had mijn werk af, kon echt niks meer verzinnen. Toen ben ik maar naar huis gegaan. Heerlijk extra uurtje thuis. Heb goedgemutst een aantal rotklusjes gedaan, zoals BTW-aangifte en jaarrekening 2004 voorbereiden. Kindertjes opgehaald. Het eten was gelukkig minder een drama dan gisteren. Robin vond de kip wel lekker. Kuno eet opeens nauwelijks meer iets 's avonds, is meer geinteresseerd in grappen maken en spelen met zijn bestek. Na het eten Robin al haar nieuwe bieb-boekjes voorgelezen. Kuno was ondertussen min of meer zelfstandig in Robin's stoel geklommen en was daar met grote frustratie iets aan het doen waar hij eigenlijk te klein voor was. Een ketting maken van grote kralen, het is een systeem waar je enige kracht voor moet zetten en dat lukt hem dus nog niet. Boos gehuil! Robin kon het niet meer aan zien en holde op een gegeven moment naar hem toe om hem te laten zien hoe je het moest doen. Na de demo holde ze weer terug naar mij om het boekje verder te lezen.
's Avonds nog met Roefje een ommetje gemaakt door de wijk. Milde temperatuur, herftsgeur, een beetje naar binnen gluren door verlichte ramen. Voel me altijd erg gelukkig als ik door Oog in Al loop.

...Maar allee, aan het werk, ik ben vroeg opgestaan om XML te doen voor ik naar het werk ga...

P.S. Nu heb ik door waarom Kuno nog zo kaal is: kijk hier!

No comments: