Friday, October 28, 2005

Tovermiddelen bestaan....niet

Ik heb al zo'n 2 maanden behoorlijke pijn in mijn rug als ik wakker word. Uitslapen is er niet meer bij en soms word ik al om 4 uur 's nachts wakker van de pijn. Heel frustrerend want je kan er niet zoveel aan doen. Als je van tillen of teveel computeren pijn in je rug krijgt, kan je nog beter leren tillen, of minder achter de pc zitten. Maar slapen? Hoe doe je dat goed of verkeerd? Uiteindelijk hadden Johan en ik bedacht dat een waterbed misschien wel erg zou helpen. Dus Johan is op verkenning gegaan in waterbeddenland. Op de een of andere manier hangt er een beetje een ranzig sfeertje om waterbedden. In de ene zaak stonk de verkoper nogal en hij plofte meteen naast Johan op het bed om hem toe te vertrouwen dat het ook heerlijk 'lepeltje-lepeltje' lag op dit bed. In de andere zaak stond een groot rond waterbed met luipaardprint en een rokende verkoopster ernaast. Allemaal niet zo aantrekkelijk dus, maar je moet er wat voor over hebben. Johan stond al op het punt er 1 aan te schaffen, maar ik wou eerst een nachtje proefslapen bij Renate en Caroline, die er al 5 jaar 1 hebben. Gisteravond was het zover. Zij zijn er erg enthousiast over en ik geloofde er helemaal in. Een heerlijke nacht zou het worden, en niet wakker worden van de pijn! Maar helaas. Het is een heerlijk bed om in te slapen, maar vanochtend was de oude vertrouwde pijn er gewoon weer. Geen tovermiddel. Toch maar naar de fysiotherapeut.

No comments: