Tuesday, November 29, 2005

Drugsoma

Wow! Bij M.D. op 't Kruis (laatste boerderij links voor 'de Wilgen') zat een XTC laboratorium! Een van de grootste in Nederland ooit ontdekt!

http://www.nu.nl/news/634201/13/Vier_arrestaties_bij_inval_xtc-laboratorium.html

Johan en ik waren samen bij de LVNL vanochtend en mijn moeder paste bij ons op. Johan hoorde op de radio over een XTC laboratorium in een boerderij in Nederweert en zie nog voor de grap: goh, ze zullen toch niet je moeder opgepakt hebben, dan moeten we iets regelen voor Robin en Kuno. Hij dacht toen ook al aan M.D., omdat die altijd problemen met de pacht opleverde. Even later kwamen er wat meer details over de boerderij: een bord dat de verkoop van zonnebloemen aankondigde in de tuin, en smurfen op het erf. Hmm, dat bord met die zonnebloemen komt wel bekend voor, maar ja, in die regio hebben ze dat wellicht allemaal. En Johan meende ook wel eens een smurf te hebben gezien daar. Toen volgde het adres in een persbericht: Gebleekte Dijk. Tja, nou, nu werd het wel heel dichtbij allemaal. Mijn moeder opgebeld, zij heeft toen Aart opgebeld, en inderdaad, de hele boel was daar afgezet. Mijn moeder is wel blij, want ze willen al jaren van M.D. af als pachter. Dit lijkt wel een valide reden om het pachtcontract op te zeggen. Ben benieuwd of mijn moeder nog ondervraagd gaat worden? Johan en ik zagen het al voor ons: 'Drugsoma duikt onder in Utrechtse rijtjeswoning.'

No comments: