Saturday, November 12, 2005

Hoera, hoera, hoera, hoera, hoera, hoera...

Zo, Robin is 4 jaar. Drie dagen feest achter de rug. Donderdag afscheid op de creche. Vrijdag familie en vrienden. Vandaag, zaterdag, kinderpartijtje. Johan en ik zijn gesloopt! Robin natuurlijk ook. Jarig zijn is me wat. Al die aandacht en kadootjes. En de hele tijd het idee hebben dat je alles mag omdat je jarig bent. Robin wordt daar al bij voorbaat een beetje anti van. Maar we hebben het redelijk doorstaan. Robin bleef over het algemeen gezellig en er waren geen grote conflicten.

Ik denk wel elk jaar: dit doe ik volgend jaar niet weer. Vooral over het volwassenenfeestje. En over het kinderfeestje denk ik: dit hadden we nog best een jaartje uit kunnen stellen. Afijn. Volgend jaar weer. Gelukkig duurt het nog even voordat het met Kuno hoeft...

No comments: