Thursday, March 16, 2006

Lente?!

Gisteren was een rare dag. Ik had me eigenlijk voorbereid op een rotdag. Ik moest naar het ziekenhuis voor een echo van mijn buik. De forse zwelling die de huisarts geconstateerd had, moest onderzocht. Ik had me er behoordlijk veel zorgen over gemaakt, mede nav verhalen op internet over cystes ter grootte van een voetbal. Ik was er op zijn minst van overtuigd dat er 'iets' weggehaald zou moeten worden. Maar de echo toonde niets.... Alles gezond en normaal. De gyneacoloog voelde ook niets... Volgens hem had de huisarts mijn eierstok voor een zwelling aangezien. Hij kon in ieder geval niets abnormaals vinden in zijn vakgebied. Nou, dat was een enorme opluchting om die enorme cyste zo te laten verdwijnen! Maar goed, het verklaart mijn buikpijn nog niet natuurlijk, dus door maar weer naar huisarts en wellicht internist. Maar op het moment heb ik in ieder geval geen hypothesen om me zorgen over te maken, en dat is wel rustig.
Na het ziekenhuis kwam Renate lunchen. Dat was erg gezellig. Ze ging mee Robin ophalen en we konden even samen het Moeders op het Schoolplein gevoel bespreken. Verder heeft ze met Robin een strijkkralen-neushoorn gemaakt, wat Robin natuurlijk ook poepgezellig vond. Het was ook prachtig weer, je kon de zon weer een beetje voelen schijnen. Er leek toch wel weer hoop op lente. 's Middags kwam Basten spelen met Robin. Dat ging heel goed, ze waren allebei heel goeiig.
Daarna naar de OpenBC netwerkmeeting met Dirk. Het zijn in weze natuurlijk vrij vreselijke meetings met vervelende padjepeeers, en nuffige netwerktantes, maar ach, als je daar doorheen kijkt, is het gewoon praten met mensen over waar ze mee bezig zijn, en dat is toch wel leuk. Het was gezellig met Dirk, en ik was zonder hem waarschijnlijk ook niet gegaan, maar als je echt voor zo'n meeting wil gaan, moet je eigenlijk alleen. Maar zo konden we er even aan ruiken, voor het te serieus te nemen. Als je een product aan te prijzen hebt, zijn het wel nuttige meetings, denk ik.
Dirk bleef eten en dat was allemaal ook heel gezellig.
Dus de klote-dag in spe, werd een topdag!

No comments: