Monday, July 03, 2006

Terug

Zo, terug van een waanzinnige week Zuid-Afrika. Het was helemaal geweldig. Ik heb me 5 dagen lang met helemaal niets anders dan Fablab bezig gehouden. Alles opgeslorpt wat ik tegen kwam. Het gaf een enorme rush. Zoveel slimme mensen om me heen, zoveel te leren, spannende materie. Hoe al mijn gedachten en ervaringen te ordenen, is nu nog lastig. En het 'echte' leven moet nu ook weer geintegreerd worden. Was wel ontzettend blij om Joha n en de kindjes weer te zien zaterdag. Kuno die toch echt een stuk beter is gaan praten in een week, Robin die zich gisterochtend als eerste had aangekleed en er op stond om de tafel te dekken, wat een lieverds! En Johan had zich er kranig doorheen gesleept afgelopen week.
Nu staan er weer honderd verschillende dingen op mijn todo-lijstje, en weinig daarvan Fablab. Maar ik voel me wel, niet zo zeer uitgerust, als wel opgeladen, klaar om een hoop werk aan te pakken, dan komt het uiteindelijk wel goed.

No comments: