Tuesday, July 24, 2012

Zomer zonder zomergasten...

J. en ik vinden het altijd heerlijk om samen Zomergasten te kijken. We nemen het op, en kijken dan in de loop van de week het hele programma. Meestal kijken we ze allemaal. Vakanties hoeven dit niet te verstoren, behalve als de dvd-recorder niet juist wordt geprogrammeerd. Zoals die keer dat we in Zeeland zaten en ik Ronald Plasterk gemist heb, door J's onhandigheid met de recorder! Dat was geen reden tot echtscheiding, maar toch best erg. Dit keer ben ik het geweest, die gewoon vergeten is de dvd-recorder te programmeren. Stom, stom, stom! Tot ik via Facebook vernam, dat Zomergasten dit jaar nog 10 dagen lang op Uitzending gemist te zien is! Eureka! We kunnnen hier kijken via internet! En als eerste Henny Vrienten, mijn tieneridool!

No comments: